sobota, 23 sierpnia 2014

My Breath - Prolog

MY BREATH

PROLOG


W roku 2029 Japończycy buntują się przeciw władzy państwowej. Organizują manifestacje w celu obalenia rządu i ustanowienia nowych praw. Jednak demonstracje te zostają brutalnie tłumione. Buntownicy nie dają za wygraną i w Japonii wybucha wielka wojna domowa. Coraz więcej ludzi zaczyna głośno sprzeciwiać się systemowi i politykom. W 2031 roku władze przeprowadzają eksperymenty na żołnierzach, by stworzyć niezniszczalnych ludzi, których wcieliliby do wojska. Mieszają oni ich geny z DNA innych zwierząt, co powoduje, przyspieszony i intensywniejszy rozwój zmysłów oraz umiejętności. Po licznych sukcesach zaczynają łączyć ich geny także z pierwiastkami. Powstaje nowa, udoskonalona rasa mutantów. Nazywają ich nadludźmi.

Niepokonane, tajemnicze istoty gaszą powstanie, mordując znaczącą część protestantów, jednak z czasem sami stają się obiektami prześladowań przez żołnierzy i państwo, co zmusza ich do ukrywania się. Dwunastego października 2033 roku buntownicy oficjalnie się poddają, a w kraju panuje dyktator, który wprowadza nowy, jeszcze gorszy i straszniejszy system, w którym dzieli kraj na trzy części, a miasta na trzy strefy, doszczętnie niszcząc kulturę kraju. Wokół ogrodzonych terenów zostają wypuszczone mutanty, które mają strzec je by nikt go nie opuszczał. W Japonii nie ma już wolności, ani sprawiedliwości. Panuje tylko wszechobecny terror.

4 komentarze:

  1. Hej :)
    Bardzo dziękuję za komentarz u mnie. Było mi bardzo miło, że zechciałaś wejść na mojego bloga :*
    Postanowiłam, że także ja zajrzę do Ciebie.
    Prolog zapowiada się ciekawie. Bardzo ładnie go napisałaś. Nie znalazłam żadnych błędów. Ciekawi mnie, kto będzie głównym bohaterem. Dziewczyna? Chłopak?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Gdybyś chciała zareklamować gdzieś swojego bloga zapraszam tutaj:
      ksiega-blogow.blog.pl

      Usuń
    2. Nie wiem za bardzo, gdzie mogę spamować, więc robię to tutaj :)
      Chciałam się jeszcze zapytać, czy mam informować o rozdziałach. Jeśli tak, to gdzie? i zapraszam na drugi rozdział :)
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  2. Hej, dopiero odnalazłam Twojego bloga :D Po prologu zapowiada się to bardzo ciekawie:) Biore się za rozdziały przy okazji chciałabym Cie zaprosić na swojego, może Cie również zaciekawi. Pozdrawiam: http://shoujo-namida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń